hmsatelm7ba

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

hmsatelm7ba

hmsatelm7ba

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
hmsatelm7ba

محبة على طول

المواضيع الأخيرة

» مين افضل شخصية عجبتك فى منتدى
مجموعه تانيه من اانكت الحلوة اللي ما بضحك بكون .......... I_icon_minitimeالخميس يونيو 10, 2010 5:04 pm من طرف احلى بنوتة

» ريمكس رائع للأسطورة تباك مع الفنانة اللبنانية اليسا
مجموعه تانيه من اانكت الحلوة اللي ما بضحك بكون .......... I_icon_minitimeالخميس يونيو 10, 2010 12:58 am من طرف زهرة اللوتس

» ارحل قلبى
مجموعه تانيه من اانكت الحلوة اللي ما بضحك بكون .......... I_icon_minitimeالخميس مايو 06, 2010 12:10 am من طرف احلى بنوتة

» بصرخ احبك عقب ما كنت كاتمها
مجموعه تانيه من اانكت الحلوة اللي ما بضحك بكون .......... I_icon_minitimeالخميس مايو 06, 2010 12:06 am من طرف احلى بنوتة

» خلاص انتهيت
مجموعه تانيه من اانكت الحلوة اللي ما بضحك بكون .......... I_icon_minitimeالخميس مايو 06, 2010 12:04 am من طرف احلى بنوتة

» حب الاصدقاء
مجموعه تانيه من اانكت الحلوة اللي ما بضحك بكون .......... I_icon_minitimeالخميس مايو 06, 2010 12:02 am من طرف احلى بنوتة

» اين انت حبيبيى؟
مجموعه تانيه من اانكت الحلوة اللي ما بضحك بكون .......... I_icon_minitimeالإثنين مايو 03, 2010 12:23 am من طرف احلى بنوتة

» حــــــــــوار بداخلي
مجموعه تانيه من اانكت الحلوة اللي ما بضحك بكون .......... I_icon_minitimeالإثنين مايو 03, 2010 12:20 am من طرف احلى بنوتة

» وين رحت وليه رحت ,, ولمتى وانا احتريك ؟!!
مجموعه تانيه من اانكت الحلوة اللي ما بضحك بكون .......... I_icon_minitimeالإثنين مايو 03, 2010 12:14 am من طرف احلى بنوتة

التبادل الاعلاني

مايو 2024

الإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبتالأحد
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

اليومية اليومية

2 مشترك

مجموعه تانيه من اانكت الحلوة اللي ما بضحك بكون ..........

الامل الجريح
    الامل الجريح
    امين عام
    امين عام

مجموعه تانيه من اانكت الحلوة اللي ما بضحك بكون .......... Empty مجموعه تانيه من اانكت الحلوة اللي ما بضحك بكون ..........

مُساهمة  الامل الجريح الجمعة مارس 19, 2010 2:05 am

11- وكمان اسمك!!
    مرة واحد غبي ماشي في الشارع لقي واحد صاحبه قاله ازيك ياعلي شكلك اتغير خالص.. الثاني رد عليه بس انا مش علي.. الاول قاله وكمان غيرت اسمك!!

12- احساس غريب!!!
    واحد و هو بيموت اتطلع على مراتة نظره رومانسيه وقالها لما انطردت من العمل كونتي معايا ولما مرضت وقفتي جنبي ولما افلست برضوا كونتي معايا وفي الوقت الحالي انت بعدك جنبي.. مسك ايدها بحنيه وقالها مش عاريف ليه حاسيس انك نحس...

13- يخلق من الشبة اربعين...
    مرة واحد اخد مراته جنينه الحيوانات و صورها جنب قفص القرود و علق الصورة فى الصالون و كتب تحت الصورة :هذه صورة زوجتى مع القرود... ملحوظه زوجتى واقفة في الوسط...

14- شو هالفرخة هاي؟
    سكران ماسك الفرخة بتاعته.. قاعد يضرب فيها يضرب فيها ويقولها: كل يوم بيض بيض مافيش جبنه!!

15 أكيد بنوّرش؟
    واحد مسطول بيسأل مراته هو لما بنفتح باب الحمام النور بينور قالت له لا.. قالها يبقى أنا عملتها فى الثلاجة...!!

16- عنجد انه اخوك جدع...
    واحد بقول لصاحبه :استشهد اخي في الحرب .الثاني كيف؟ا اجابه :كان يقود طائرة هليكبتر فشعر بالبرد...راح أوقف المروحة...

17- نسيت وين بيجي...!!!
    محشش وقفه المدرس وقلو اكتب رقم 11... كتب واحد... وسأل المدرس الواحد الثاني على اليمين والا على اليسار؟

18- شو مجنون؟ مسمعتش؟
    مرة واحد سأل صاحبه ايش اسم رونالدو الشخصي فقاله صالح...قاله كيف عرفت...قاله سمعت المعلق قبل شوي بيقول مخالفة لصالح رونالدو...

19- اهم شيء البيبسي...
    واحد مسطول دخل على مطعم بنص الليل قالهم: شو في عندكم؟ قالوله: سكّرنا... قالهم: جيبولي اثنين سكّرنا مع شيبس وبيبسي...

20-ما اتّفاقنا هيك!!!
    واحد لقى فانوس سحري حركه طلعله المارد وقال: شبيك لبيك اطلب أنا بين أيديك. جاوبه الشخص: بدّي كل الناس تحتاجني.. قام المارد وقلب القروي لحمّام عمومي...

اتمنى قد استمتعتم

مج اجمل النكت

القاقم في الحلقه القادمه

في امان الله
    Admin
    Admin
    Admin

مجموعه تانيه من اانكت الحلوة اللي ما بضحك بكون .......... Empty رد: مجموعه تانيه من اانكت الحلوة اللي ما بضحك بكون ..........

مُساهمة  Admin السبت مارس 20, 2010 5:40 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

لالالالالا تعليق نكت جميلة من قلم اجملللللللل

الجوكر

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مايو 19, 2024 11:55 pm